back on track?

Emmas inlägg gjorde mig smått sugen på o blogga ja mä. Hehe tjejer ska vi inte ta o återuppta våran underbara blogg hära? Det har ju varit en låååång paus sen vi alla var aktiva?

Nu är hösten här och snart vinter, ush. Jag vill bara fly utomlands när vintern och kylan närmar sig.
Vill ju som vanligt dra till kusinerna i Usa, men lär nog inte bli av för ska ju dit på sommaren då kusinen gifter sig, suck..

Idag är jag ledig, eller "ledig" skönt att inte behöva gå till skolan och sitta på en föreläsning på 3h. Istället ägnar jag tiden hemma idag med plugg och mat, ska försöka ta och städa rummet lite också.

Äh, nog skrivet tror ja.. got to do what i have to do now..

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0