Bloggen återupptas

När jag bestämde mig för att sluta skriva på bloggen trodde jag att mitt liv var slut på elände, men ICKE...

Mitt liv e BAJS, och jag behöver skriva av mig offentligt! Människor som pallar plugga, vart får ni orken ifrån? Är inte det sjukt jobbigt, och påfrestande? Tycker ni inte att det e sjukt mycket man måste trycka in i sitt lilla huvet?

Oj oj vad jag ogillar vetenskapliga artiklar. Ogillar ännu mera när jag måste förstå dem, skriva ner det jag har förstått (bäst för mig att jag skriver ner rät saker också), och dessutom under tidspress. I natt när alla andra njuter av att sovaaaaa ska jag sitta uppe och skriva på mitt projektarbete, kanske hinner jag med 2 timmars sömn innan jag måste iväg till jobbet. Vet ni vad? Jag har ett serviceinriktad jobb som kräver att jag konstant måste bjuda på mig själv upp till 110 procent. Och på kvällen ska jag fullgöra rollen av en SNÄLL storsyster som tar med sitt syskon till bio. Snacka om att hinna dö innan...

Dags att sluta vara duktig?

Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi håller också på med vetenskapliga artiklar just nu som vi ska redovisa muntligt nu tor-fre sen tenta på det nästa vecka. Litet huvud mkt kunskap ska in. Förstår vad du menar, undrar också hur människor orkar plugga. Bra att du skriver av dig så man får veta vad du sysslar med lite grann iaf. :) Kram på dig vännen

2010-10-20 @ 10:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0